Momente

prietenie

draga mea

jocuri

17 responses to “Momente

  1. din ce in ce mai puţini!

    • Îmi place să-i privesc aşa, cum stau ei liniştiţi sau cum „dezbat” problemele ţării la un şah sau la o tablă… 🙂

    • PriPriviţi-ne până nu dispărem din peisaj!

    • 🙂 Amu am ajuns acasă! Am avut o zi… aproape zdrobitor de plină. Program: 10-20. Şi rezist pentru că stau de vorbă cu persoane în vârstă care muncesc mult şi la 70 de ani. Ei pot! Pot şi io! 🙂

  2. veve a mea, une-i in asta poceste ?

  3. poveste… care poate ca se mai si poceste…

  4. Io umblu cu privirile spre soare şi cer… 🙂

  5. pentru berta am scris o poezie faină ( nu făină ), că de hailaltă m-am săturat ca de mere acre.

  6. Bune poze, mai bine zis potrivit intitulate

  7. • numele meu este roberta anastase si bucuria mea este sa fac cele mai ale dracu’ chestii din Romania

    mata neagra-blonda
    spre dezumflarea rubiconda

    si daca: trag de urechi o mata care oricum
    moarte n-are – ce are ?;
    daca o zgribulesc si dup-aia o-ncalzesc un pic de labute
    daca o pun sa umble-n patru – doispe tute,
    o mustacesc, ca-n filmele mute, unde
    mieunatul ei ar fi virtute !
    daca o iau de coada si o miaun un pic, face pui ?
    Roberta fa-te ca nu esti prin preajma ca nici mata nu-i.

    era neagra fatuca, cum ca si smoala
    de-ti trecuse de trei ori de-a-n lungul-latul scoala
    ala-bala-portocala
    numara poate pricepi
    sa nu te-mpungi in tepi
    berta draga

  8. ela,
    Mă-ntreb ce suflet, vei fi având
    Să le vezi pe toate, de primul rând!
    Madi şi Onu

Lasă un răspuns

