O zi, un om, alt om…

După ce am plecat de le evenimentul organizat de Bibliotecă, m-am oprit la fântână…

mi-am băgat nasul în treaba albinelor şi am scăpat fără înţepături… 🙂

apoi am stat de vorbă cu doi oameni în vârstă. Unul dintre aceştia nu s-a lăsat filmat… „Nu mai vreau să am probleme, m-am săturat.”  Am aflat „povestea” problemelor, însă m-a rugat să nu vorbesc despre „posesor”… În schimb, prietenul dumnealui, mai hâtru, m-a „tratat” cu multe… poveţe! 🙂

Omi adevăraţi:  ivanuska   celucrufrumos   zamfirpop   bibliodevafiliala3   cella   turistclujan   flaviusobeada  worldofsolitaire   lunapatrata  popateapa  nicole   gabrielasavitsky   convietuire   riolariu   dumitruagachi  diversediversificate  florinapacuraru   madalinaciucu  piratulcinefil    teonegura  iulisa   naomikko  argribincea   stefan   tu1074  ratzone   mysfan   femeiliberale  chgabriela  apisromania   filumenie  imaginecontinua  blogulise  kiusimus

 

11 responses to “O zi, un om, alt om…

  1. Totuşi ne vom putea bucura de nepoţii noştri? În tihnă! Nepoţi care sunt tot mai puţini.
    Te invit la http://popateapa.wordpress.com/2012/06/01/1-iunie-2012-la-oltenita/
    sau la http://adevarulcotidian.wordpress.com/2012/06/02/461/, sau la………..

    • Nu pot răspunde la o asemenea întrebare… Însă cred că e bine să ne bucurăm de fiecare clipă… Peste o clipă, poate nu va mai fi… altă clipă…

  2. Io m-as fi lasat „muscat”-„intepat” de o domnisoara albinutza, hai ma ?!

  3. Pingback: 1 iunie devean | absolut obişnuit

  4. Frumoase poze, frumos periplu. Oricum m-a întristat povestea bătrânului. Eu nu mi-aş dori ca să trăiesc 80 de ani şi să nu-mi amintesc de nimic fericit sau bine, măcar la nivel personal, dacă ţara face cumva să mă dezamăgească. Bună ideea ta de a povesti cu oamenii de pe stradă, de a le asculta poveştile de viaţă 🙂

  5. O să-ţi spun mai multe când ne vom întâlni… Doar să-mi aminteşti… 🙂

  6. aveți parte de vrme bună acolo
    ferice de domniile voastre
    la noi e un potop negru ce pare fără sfîrșit

  7. Pingback: Legenda lui Robin Hood – de la carte la ecranizare « bibliodevafiliala3

Lasă un răspuns

